AKKUPYÖRÖSAHA MILWAUKEE M18 BLCS66-0X

Tuotekoodi
CGH587
Milwaukee akkupyörösaha M18

Milwaukee M18 hiiliharjaton akkupyörösaha Ø190 mm terällä mahdollistaa 66 mm katkaisusyvyyden ja kolmen pinotun 19 mm OSB-laudan sahaamisen sekä 50° jiirikapasiteetti 46 mm sahaussyvyydellä. Digitaalinen REDLINK-ylikuormitussuoja parantaa Milwaukee pyörösahan suorituskykyä kuormituksessa. Kestävä metallikoukku ja täysmetallisuoja takaa kestävyyden. Milwaukee akkupyörösahan integroitu LED-valo valaisee työstettävän pinnan.

Teknisiä tietoja

  • istukan koko (mm) 30
  • kuormittamaton nopeus (r/min) 5000
  • maks. sahaussyvyys 45° (mm) 48
  • maks. sahaussyvyys 90° (mm) 66
  • paino akun kanssa 4,0 kg
  • toimii kaikilla Milwaukee M18-akuilla

Milwaukee akkupyörösahan mukana toimitetaan Ø190 mm sahanterä, sivutuki, pölynpoistokuilu, avain terien vaihtoon ja HD-laatikko. Akku ja laturi ostettavissa erikseen.

Onnisen tuotevalikoimasta löydät Milwaukee työkoneet ja tarvikkeet. Tutustu Milwaukeen laajaan tuotevalikoimaan verkkokaupassamme sekä Onninen Express-myymälöissä.

Tuotetiedot

Tekniset ominaisuudet

Nimellisjännite18 V
Akun kapasiteetti0 Ah
Mukana tulevien akkujen määrä0
LatauslaiteEi
Paino akkupaketti mukaan lukien4 kg
Paino ilman akkua4 kg
Sahanterän halkaisija190 mm
Sahanterän reiän halkaisija66 mm
Sahaussyvyys (45°)0 mm
Sahaussyvyys (90°)0 mm
Viistosahaus0 °
Tyhjäkäynnin kierrosluku5000 1/min
Pituus475 mm
Leveys238 mm
Korkeus370 mm

Tuotekoodit

SAPCGH587
LVICGH587
PLCCGH587
EAN/GTIN4058546225346
Valmistajan tuotekoodi4933464589
Toimittajan tuotekoodi4933464589

Perustiedot

Pakkauksen mitat (P x L x K)490 x 250 x 385 mm
Pakkauksen tilavuus47.163 l
Pakkauksen paino7.6 kg
Yksikkökappale
Pakkauskoot1 / 1
Myyntipakkauksen sisältö
UNSPSC27112709
TuotemerkkiMILWAUKEE
ToimittajaTECHTRONIC INDUSTRIES NORDIC APS

Ympäristö- ja vastuullisuustiedot

Vastuullisuusluokat

Ominaisuudet

Käsikirja sisältää huolto-ohjeita käyttäjälleKyllä
Toimittaja on RMI:n jäsenKyllä
Modulaarinen akku tai akku, joka on mukana akkuallianssissaKyllä
Harjaton DC-moottoritekniikkaKyllä